loader
Pasty polerskie

Czym się kierować wybierając pastę polerską? cz. II

  • 30 września 2018

Cztery najczęstsze sytuacje, w których potrzebujemy pasty polerskiej:

1. Przygotowujemy auto do sprzedaży i chcielibyśmy, by prezentowało się jak najlepiej.

To właśnie w celu uatrakcyjnienia wizerunku samochodu nasi klienci najczęściej decydują się na użycie pasty polerskiej. Zadanie jest proste - sprawić, by  samochód wyglądał, jakby miał kilka lat mniej, nie marnując przy tym czasu, wysiłku i pieniędzy. W takim przypadku najlepiej zrobimy, jeśli sięgniemy po wyjątkowy, uniwersalny produkt, dzięki któremu usuniemy 90% rys i przywrócimy lakierowi właściwy połysk. 

Polecamy pastę polerską: Menzerna 3in1

Świetnie skomponowane składniki Menzerna 3in1 sprawią, że pasta ta doskonale sprosta wyzwaniu. Gdy jej użyjesz, pozbędziesz się 90% zarysowań (małych i średnio dużych), a także pokryjesz karoserię delikatną warstwą wosku. Duże rysy, co prawda, nie dadzą się całkowicie zamaskować, ale generalna prezentacja lakieru będzie znacząco lepsza. Samochód będzie wyglądał na dużo młodszy, a także dzięki woskowi pogłębi się kolor lakieru, powróci jego dawny blask...

2. Kupiliśmy pojazd, który ma już kilka lub kilkanaście lat, jego stan techniczny jest zadowalający, chcemy uzyskać wygląd egzemplarza kolekcjonerskiego.

Nabyłeś szczęśliwie samochód, który jest sprawny mechanicznie, ale nie prezentuje się tak, jak byś sobie tego życzył? Jeśli tak jest faktycznie, najprawdopodobniej posiadasz większe pieniądze na renowację i jako, że jesteś kolekcjonerem, będziesz skłonny poświęcić czas, by Twoja zdobycz odzyskała piękny wygląd. W takiej sytuacji nie będziesz miał większego dylematu.

Polecamy Ci produkt: Zestaw Trzech Past Menzerna

Użycie tego zestawu zapewnia całkowitą renowację lakieru i uzyskanie kolekcjonerskiej jakości. Stosując pasty dedykowane do zarysowań i uszkodzeń powstałych na konkretnym fragmencie karoserii, będziemy mogli przeprowadzić kompleksowo proces odnowy. Dużych rys pozbędziemy się, gdy użyjemy agresywnej pasty, w całości karoserię odmłodzimy stosując uniwersalną pastę, a produkt wykończeniowy doda lakierowi finalny blask. Jedynie, gdy zastosujemy właśnie taką strategię, usuniemy wszystkie uszkodzenia i uzyskamy efekt wyglądu samochodu, takiego, jaki miał, gdy przed kilku laty wyjeżdżał z fabryki.

Renowacja karoserii

3. Posiadamy zarysowanie w karoserii i chcemy je usunąć.

Stojącym na poboczu drzewom wyrosły dłuższe gałęzie, akurat w momencie, gdy je mijaliśmy? A może żona pożyczyła auto i wyjeżdżając z podjazdu wcelowała nim prosto w kubeł ze śmieciami? O ile uszkodzenie znajduje się w wierzchniej warstwie lakieru, bez trudu będziemy mogli trwale się go pozbyć lub sprawić, że będzie o wiele mniej widoczne. 

Polecamy produkt: Menzerna HCC400

Ten sztandarowy produkt Menzerna stanowi idealne rozwiązanie na spore, płytkie zarysowania w lakierze. Dzięki jednemu produktowi, który nałożymy gąbką o odpowiedniej twardości, już w paru ruchach pozbędziemy się prawie każdego defektu! Wielki atut Menzerny hcc 400 jest taki, że w zestawieniu z innymi agresywnymi pastami polerskimi, ta nie znajduje godnego konkurenta w końcowym efekcie renowacji powłoki.

4. Jesteśmy posiadaczami całkowicie nowego samochodu, na którym w konkretnym oświetleniu dostrzegamy bardzo dużo mikrozarysowań.

Hologramy, bo tak nazywamy mikrozarysowania, które możemy zobaczyć w intensywnym świetle, pojawiają się w wyniku niewłaściwej kosmetyki samochodu. Takiego typu minimalne uszkodzenia nierzadko otrzymujemy w pakiecie razem z pojazdem, który opuszcza salon. Właściwie każde auto ma mikrorysy, jednak z łatwością pozbędziemy się ich, gdy zastosujemy przeznaczoną do tego pastę polerską Menzerna.

Polecamy produkt: Menzerna SF3500

Pasta niezaprzeczalnie najlepsza, gdy przychodzi do niwelowania niedużych uszkodzeń i nadawania lakierowi głębokiego połysku. Produkt może być używany na ostatnim etapie kosmetyki polerskiej lub wyłącznie jako pasta usuwająca mikrorysy. Można nakładać ją przy użyciu ściereczki z mikrofibry albo miękkim padem polerskim - urządzeniem mechanicznym. Pastę nakłada się w prosty sposób - nie jest pyląca, nie zanieczyszcza uszczelek, nie ma w składnie wypełniaczy.